Life in color

met-bonnie-medium

Iets bewaren van wat voorbij gaat. De WordPress challenge van deze week, Transcript, raakt voor mij aan de essentie van bloggen, fotograferen, schrijven.

For this week’s challenge, preserve something ephemeral by transforming it.

Something ephemeral, ja, maar wat dan? Een brief, ansichtkaart, oude foto, knipsel?

Ik kies voor het eerste dat in me opkomt, namelijk de allereerste kleurenfoto in mijn fotoalbum. Dit ben ik met Bonnie, het lieve hondje van mijn oom en tante uit Westervoort.

Een foto die op mijn netvlies gegrift staat, maar die ik niet zo snel aan iemand zou laten zien. En omdat hij steeds verder verkleurt en mettertijd helemaal oranje zal zijn, kies ik ervoor juist deze foto van mij en Bonnie op dit blog te bewaren.

Geef een reactie

